Hulp nodig? info@woonkamerspecialist.nl
Gratis verzending en montage in Nederland & België
Bij Woonkamer Specialist streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden bij het kopen van onze producten. We begrijpen dat er momenten kunnen zijn waarop een product moet worden geretourneerd of waarbij er vragen zijn over verzending. Daarom hebben we dit verzend- en retourbeleid opgesteld om transparantie, gemak en tevredenheid te waarborgen voor al onze klanten.
Door het plaatsen van een bestelling bij Woonkamer Specialist stemt de klant in met de voorwaarden van dit verzend- en retourbeleid en onze algemene voorwaarden. We waarderen het vertrouwen dat klanten in ons stellen en doen er alles aan om een positieve koopervaring te bieden.
Neem voor vragen, opmerkingen of assistentie gerust contact op met onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar.
Wij bieden gratis verzending én montage aan voor alle bestellingen binnen Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.
Na ontvangst van een bestelling streven we ernaar om het meubel binnen de getoonde levertijd op de productpagina te verzenden. Houd er rekening mee dat veel bestellingen maatwerk zijn en geproduceerd worden op basis van specifieke wensen van de klant. Tijdens het bestelproces houden we je op de hoogte van de geschatte verzend- en leverdatum.
Wij werken samen met onze vaste logistieke partner Nieuwhoff. Zij nemen contact met je op zodra je bestelling klaarstaat voor levering om samen een geschikt bezorgmoment te plannen.
Je hebt het recht om je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Hiervoor brengen wij vaste retourkosten in rekening van €199,- per retourzending binnen Nederland en België. Artikelen die op maat gemaakt of gepersonaliseerd zijn, zijn uitgesloten van retour.
Wil je iets retourneren? Neem dan contact met ons op via info@woonkamerspecialist.nl. Wij begeleiden je bij het retourproces en verstrekken indien nodig retourdocumentatie. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd na overleg met onze klantenservice.
Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde meubel, storten we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen. De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als waarmee je hebt betaald. Wij mogen de terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of je kunt aantonen dat deze zijn verzonden – afhankelijk van welk moment eerder is.
Levering en montage zijn op dit moment niet mogelijk op de Waddeneilanden.
Voor aanvullende bepalingen verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden. Heb je vragen of klachten over je levering, montage of retour? Neem gerust contact met ons op via info@woonkamerspecialist.nl. We helpen je graag verder.
Bedankt voor je inschrijving!
Dit e-mailadres is al geregistreerd!
Algemene Voorwaarden voor de verkoop door Woonkamer Specialist
1. Toepasselijkheid
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, overeenkomsten en leveringen van bankstellen door Woonkamer Specialist.
2. Aanbiedingen en Overeenkomsten
2.1 Alle aanbiedingen van Woonkamer Specialist zijn vrijblijvend en onder voorbehoud van beschikbaarheid.
2.2 Een overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding van een bestelling door Woonkamer Specialist, hetzij schriftelijk, hetzij elektronisch.
2.3 Eventuele afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien schriftelijk overeengekomen.
3. Prijzen en Betaling
3.1 Alle prijzen zijn vermeld in euro's en zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.
3.2 Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, tenzij anders overeengekomen.
3.3 Bij niet-tijdige betaling is de koper van rechtswege in verzuim en is Woonkamer Specialist gerechtigd om wettelijke rente en incassokosten in rekening te brengen.
4. Levering
4.1 Levering van de bankstellen geschiedt op het door de koper opgegeven afleveradres, tenzij anders overeengekomen.
4.2 De levertijd wordt slechts bij benadering opgegeven en is niet bindend, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.
4.3 Risico van beschadiging en verlies van de bankstellen gaat over op de koper op het moment van levering.
5. Reclames en Garantie
5.1 De koper dient de geleverde bankstellen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Klachten over zichtbare gebreken dienen binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk aan Woonkamer Specialist te worden gemeld.
5.2 Woonkamer Specialist staat in voor de kwaliteit en deugdelijkheid van de bankstellen gedurende een garantieperiode van 2 jaar. Deze garantie dekt geen gebreken die het gevolg zijn van normale slijtage, onjuist gebruik of nalatigheid van de koper.
6. Aansprakelijkheid
6.1 De totale aansprakelijkheid van Woonkamer Specialist jegens de koper is beperkt tot directe schade en zal in geen geval meer bedragen dan het factuurbedrag van de betreffende levering.
6.2 Woonkamer Specialist is niet aansprakelijk voor indirecte schade, waaronder gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen of schade door bedrijfsstagnatie.
7. Overmacht
7.1 In geval van overmacht is Woonkamer Specialist gerechtigd om de uitvoering van de overeenkomst op te schorten of de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, zonder dat zij gehouden is tot enige schadevergoeding.
8. Geschillen
8.1 Op alle overeenkomsten tussen Woonkamer Specialist en de koper is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
8.2 Geschillen tussen partijen zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar Woonkamer Specialist is gevestigd.
9. Slotbepalingen
9.1 Indien één of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar zijn, blijven de overige bepalingen onverminderd van kracht.
9.2 Deze algemene voorwaarden kunnen te allen tijde door Woonkamer Specialist worden gewijzigd. Gewijzigde voorwaarden zijn van toepassing op nieuwe overeenkomsten.