Veelgestelde vragen

Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen van onze klanten
Heb je nog andere vragen? Stuur deze dan naar info@woonkamerspecialist.nl.

Filter bij onderwerp
Alles
  • Alles
  • Vragen voor de aankoop:
  • Vragen na de aankoop:

Hulp nodig?

Op onze veelgestelde vragen pagina vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen over onze producten en diensten.

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@woonkamerspecialist.com. We streven ernaar binnen 24 uur te antwoorden en je verder te helpen. Bedankt voor je interesse in Woonkamer Specialist!

Vragen voor de aankoop:

Ja, Woonkamer Specialist biedt garantie op fabricagefouten en materiaaldefecten van onze meubels. Raadpleeg onze garantievoorwaarden voor meer informatie over de dekking en duur van de garantie.

De levertijd van onze meubels kan variëren afhankelijk van het specifieke model en eventuele maatwerkopties. De levertijd vind je terug op de productpagina van het meubel. Kun je dit niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie over de geschatte levertijd van je gewenste bank.

Woonkamer Specialist accepteert verschillende betaalmethodes namelijk: Ideal, Bankoverboeking, Paypal, Creditcard & Klarna. Meer informatie vind je op onze pagina betaalmethodes.

Ja, wij bieden professionele bezorging en montage van jouw bank door ervaren monteurs. Deze service is inbegrepen bij jouw aankoop. Raadpleeg onze berzorging & montage pagina voor meer informatie

Nee, alle meubels worden bij Woonkamer Specialist gratis thuisbezorgd.
Ja, wij bieden maatwerkopties voor sommige van onze meubels, zoals het kiezen van bekledingsmaterialen, afmetingen en andere aanpassingen. Zit je gewenste maat of kleur er niet tussen? Neem dan contact op voor de mogelijkheden.
Bij Woonkamer Specialist kun je gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen! Stap 1: Ga op zoek naar het gewenste meubel. Stap 2: Selecteer de gewenste opties zoals de stof en klik op aan winkelwagen toevoegen. Stap 3: Klik op afrekenen, je wordt nu doorgelinkt naar de check-out. Stap 4: Vul je gegevens in, deze hebben we nodig om je bestelling op het juiste adres te leveren. Stap 5: Kies de gewenste betaalmethode. Je kan o.a. kiezen uit iDeal, Paypal, Bankoverboeking en Klarna Achteraf Betalen. Stap 6: Yes, de bestelling is gelukt! Veel plezier met je nieuwe meubel. Je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.
Kies je gewenste meubel en klik op aan winkelwagen toevoegen. Je krijgt dan een pop-up, waarbij je op de kortingsicoontje kan klikken onder het product. Voer de kortingscode in en klik op opslaan. Daarnaast is het mogelijk om door te klikken naar de check-out en daar de kortingscode toe te passen. Deze bevindt zich bij het besteloverzicht onder de afbeelding.

Je kunt bij ons ook kiezen voor achteraf betalen via Klarna! Met deze optie hoef je pas te betalen nadat je je bestelling hebt ontvangen en besloten hebt deze te behouden.

Wanneer je voor Klarna kiest, gelden er bepaalde voorwaarden tussen jou en Klarna. Bekijk in Nederland de toepasselijke voorwaarden en lees tevens meer over hoe Klarna jouw gegevens verwerkt. Voor klanten in België zijn de Belgische voorwaarden van toepassing, evenals de privacyverklaring van Klarna.

Factuur bekijken via Klarna

Bestel je bij ons met Klarna, dan ontvang je de factuur meestal twee dagen na verzending van je bestelling door de leverancier. Op die manier heb je de producten al in huis voordat de factuur per e-mail verstuurd wordt. Ook kun je de factuur eenvoudig inzien en betalen via de Klarna-app.

Betaling pauzeren of aanpassen

In je Klarna-account, bijvoorbeeld in de Klarna-app, kun je zelf eenvoudig je betalingen beheren en aanpassen.

Problemen met betalen via Klarna

Soms kan het voorkomen dat een betaling via Klarna wordt geweigerd vanwege een kredietcontrole. In dat geval kun je de bestelling opnieuw proberen met een andere betaalmethode. Onze klantenservice heeft helaas geen inzicht in de redenen voor een afwijzing; neem hiervoor contact op met Klarna.

Herinnering ontvangen bij een retour

Mocht je een product retourneren en ontvang je desondanks een betaalherinnering binnen de betalingstermijn van 14 dagen, dan kun je bij Klarna aangeven dat je een retour hebt gedaan. Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je binnen enkele werkdagen een aangepaste factuur.

De beste manier om ons te bereiken is door een e-mail te sturen naar info@woonkamerspecialist.nl. Je kan ook ons contactformulier invullen op de contactpagina. Je krijgt dan binnen 1-3 werkdagen een reactie.

Vragen na de aankoop:

We bieden onze klanten een retourperiode van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Tijdens deze periode kunnen klanten het meubel/accessoire retourneren als ze niet tevreden zijn, om welke reden dan ook. Maatwerk artikelen zijn echter uitgesloten voor het retourbeleid. Voor meer informatie bekijk ons verzend- en retourbeleid.

Woonkamer Specialist gaat uiterst zorgvuldig om met jouw gegevens. We beschermen jouw privacy en zorgen ervoor dat jouw persoonlijke informatie veilig wordt verwerkt. Voor meer informatie over hoe wij met jouw gegevens omgaan, kun je onze privacyverklaring lezen.

Soms loopt iets anders dan verwacht, en dat vinden we erg vervelend. We hechten veel waarde aan kwaliteit, service en duidelijke communicatie en willen je graag verder helpen met een passende oplossing. We zullen ons best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Heb je een klacht? Dien deze dan in door te mailen naar info@woonkamerspecialist.nl of door het contactformulier in te vullen op de contactpagina. We nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling en nemen contact met je op om een oplossing te bespreken. We zijn ervan overtuigd dat we samen een goede oplossing kunnen vinden!
Onze meubels worden alleen in Europa gemaakt.
Geen passend antwoord kunnen vinden? Contact