Hieronder vind je enkele veelgestelde vragen van onze klanten
Heb je nog andere vragen? Stuur deze dan naar info@woonkamerspecialist.nl.
- Alles
- Vragen voor de aankoop:
- Vragen na de aankoop:
Hulp nodig?
Op onze veelgestelde vragen pagina vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen over onze producten en diensten.
Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@woonkamerspecialist.com. We streven ernaar binnen 24 uur te antwoorden en je verder te helpen. Bedankt voor je interesse in Woonkamer Specialist!
Vragen voor de aankoop:
Ja, Woonkamer Specialist biedt garantie op fabricagefouten en materiaaldefecten van onze meubels. Raadpleeg onze garantievoorwaarden voor meer informatie over de dekking en duur van de garantie.
De levertijd van onze meubels kan variëren afhankelijk van het specifieke model en eventuele maatwerkopties. De levertijd vind je terug op de productpagina van het meubel. Kun je dit niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie over de geschatte levertijd van je gewenste bank.
Woonkamer Specialist accepteert verschillende betaalmethodes namelijk: Ideal, Bankoverboeking, Paypal, Creditcard & Klarna. Meer informatie vind je op onze pagina betaalmethodes.
Ja, wij bieden professionele bezorging en montage van jouw bank door ervaren monteurs. Deze service is inbegrepen bij jouw aankoop. Raadpleeg onze berzorging & montage pagina voor meer informatie
Je kunt bij ons ook kiezen voor achteraf betalen via Klarna! Met deze optie hoef je pas te betalen nadat je je bestelling hebt ontvangen en besloten hebt deze te behouden.
Wanneer je voor Klarna kiest, gelden er bepaalde voorwaarden tussen jou en Klarna. Bekijk in Nederland de toepasselijke voorwaarden en lees tevens meer over hoe Klarna jouw gegevens verwerkt. Voor klanten in België zijn de Belgische voorwaarden van toepassing, evenals de privacyverklaring van Klarna.
Factuur bekijken via Klarna
Bestel je bij ons met Klarna, dan ontvang je de factuur meestal twee dagen na verzending van je bestelling door de leverancier. Op die manier heb je de producten al in huis voordat de factuur per e-mail verstuurd wordt. Ook kun je de factuur eenvoudig inzien en betalen via de Klarna-app.
Betaling pauzeren of aanpassen
In je Klarna-account, bijvoorbeeld in de Klarna-app, kun je zelf eenvoudig je betalingen beheren en aanpassen.
Problemen met betalen via Klarna
Soms kan het voorkomen dat een betaling via Klarna wordt geweigerd vanwege een kredietcontrole. In dat geval kun je de bestelling opnieuw proberen met een andere betaalmethode. Onze klantenservice heeft helaas geen inzicht in de redenen voor een afwijzing; neem hiervoor contact op met Klarna.
Herinnering ontvangen bij een retour
Mocht je een product retourneren en ontvang je desondanks een betaalherinnering binnen de betalingstermijn van 14 dagen, dan kun je bij Klarna aangeven dat je een retour hebt gedaan. Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je binnen enkele werkdagen een aangepaste factuur.
Vragen na de aankoop:
Woonkamer Specialist gaat uiterst zorgvuldig om met jouw gegevens. We beschermen jouw privacy en zorgen ervoor dat jouw persoonlijke informatie veilig wordt verwerkt. Voor meer informatie over hoe wij met jouw gegevens omgaan, kun je onze privacyverklaring lezen.